Up a level |
Joó, Anikó and Molnár-Tamus, Viktória (2022) Experiences of online education during lockdown at Debrecen Reformed Theological University. Practice and Theory in Systems of Education, 16. (1.). pp. 16-24.
Molnár-Tamus, Viktória (2022) Conductor Imre Csenki’s Years in Debrecen in the Era of Community Culture (1944–1948). ACTA UNIVERSITATIS CHRISTIANAE PARTIENSIS. STUDIA CULTURALE (2). pp. 3-11. ISSN ISSN 2668-3067, ISSN-L 2668-3067
Molnár-Tamus, Viktória (2022) Egy elfeledett, önzetlen művészettámogató. Gerundium, 13. (1-2). pp. 36-44.
Fazakas, Sándor (2022) Az Isten előtti szabadság rendje és a demokrácia: Válságjelenségek, ambivalens viszonyok, teológiai impulzusok A szabadság dimenziói vallás és politika összefüggéseiben. In: A szabadság dimenziói vallás és politika összefüggéseiben. Szociáletikai Intézet kiadványai (SzIK) (10). Debreceni Református Hittudományi Egyetem Szociáletikai Intézete, Debrecen, pp. 15-38. ISBN 978-615-5853-49-4
Fazakas, Sándor and Kovács, Krisztián (2022) Előszó. In: A szabadság dimenziói vallás és politika összefüggéseiben. Szociáletikai Intézet kiadványai (SzIK) (10). Debreceni Református Hittudományi Egyetem Szociáletikai Intézete, Debrecen, pp. 7-13. ISBN 978-615-5853-49-4
Joó, Anikó and Molnár -Tamus, Viktória and Sz. Fodor, Adrienne (2022) Arts education in teacher training. In: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest-Debrecen. HERA évkönyvek (9.). Debreceni Egyetemi Kiadó, , Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest : Debrecen, pp. 718-729. ISBN 9786155657108
Molnár -Tamus, Viktória (2022) Student Dissertations in Artistic Topics at the University of Debrecen between 1914 and 1949. In: A társadalomtudományok harminc éve a Partiumban. Kolozsvári Egyetemi Kiadó,Partium Kiadó, Kolozsvár, Nagyvárad, pp. 51-61. ISBN 9786063717369, ISBN: 9786069673331
Sz. Fodor, Adrienne and Molnár-Tamus, Viktória (2022) Zeneoktatás szokatlan környezetben : A gyermek, a tanár és az online tér. In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, pp. 23-38. ISBN ISBN:9786156192943