Items where Author is "Sz. Fodor, Adrienne"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Váradi, Judit and Józsa, Gabriella and Sz. Fodor, Adrienne and Molnár-Tamus, Viktória and Szűcs, Tímea (2023) Investigating music teachers’ ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 2023 Jun; 9(6): e16463. Published online 2023 May 28., 9 (6). e16463. ISSN 2405-8440

Joó, Anikó and Molnár -Tamus, Viktória and Sz. Fodor, Adrienne (2022) Arts education in teacher training. In: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest-Debrecen. HERA évkönyvek (9.). Debreceni Egyetemi Kiadó, , Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest : Debrecen, pp. 718-729. ISBN 9786155657108

Sz. Fodor, Adrienne and Molnár-Tamus, Viktória (2022) Zeneoktatás szokatlan környezetben : A gyermek, a tanár és az online tér. In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, pp. 23-38. ISBN ISBN:9786156192943

Joó, Anikó and Molnár-Tamus, Viktória and Sz. Fodor, Adrienne (2021) „A művészetek segítenek átélni, megélni, túlélni” – Művészeti attitűdök tanítójelöltek körében. In: Élni a kultúrát! – Játék, művészeti nevelés és tudomány. 4. Művészetpedagógiai Konferencia 2021 - ELTE TÓK. ELTE Tanító– és Óvóképző Kar, Budapest, pp. 196-198. ISBN 978–963–489–369–1

This list was generated on Thu Nov 21 04:57:54 2024 CET.