Up a level |
Joó, Anikó and Molnár-Tamus, Viktória (2022) Experiences of online education during lockdown at Debrecen Reformed Theological University. Practice and Theory in Systems of Education, 16. (1.). pp. 16-24.
Pinczésné Palásthy, Ildikó and Joó, Anikó and Tamusné Molnár, Viktória and Szabóné Fodor, Adrienne (2021) A jövő tanítói és a művészetek. OxIPO, 3. évf (2.sz.). pp. 25-44. ISSN 2676-8771
Joó, Anikó (2020) Saucela lectionis. Az olvasás örök? Kitekintés az olvasás tér-idő dimenziójára. Mediárium, XIV. (1-3.). pp. 95-108.
Joó, Anikó and Molnár -Tamus, Viktória and Sz. Fodor, Adrienne (2022) Arts education in teacher training. In: Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest-Debrecen. HERA évkönyvek (9.). Debreceni Egyetemi Kiadó, , Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest : Debrecen, pp. 718-729. ISBN 9786155657108
Joó, Anikó and Molnár-Tamus, Viktória and Sz. Fodor, Adrienne (2021) „A művészetek segítenek átélni, megélni, túlélni” – Művészeti attitűdök tanítójelöltek körében. In: Élni a kultúrát! – Játék, művészeti nevelés és tudomány. 4. Művészetpedagógiai Konferencia 2021 - ELTE TÓK. ELTE Tanító– és Óvóképző Kar, Budapest, pp. 196-198. ISBN 978–963–489–369–1
Pinczésné Palásthy, Ildikó and Joó, Anikó and Tamusné Molnár, Viktória and Szabóné Fodor, Adrienne (2021) A művészeti nevelés és a tanítóképzés : A DRHE hallgatóinak művészetek iránti attitűdje és kultúrafogyasztása. In: Szakmódszertani és pedagógiai tanulmányok a világjárvány idején. International Research Institute, Komárno, pp. 111-118. ISBN 978 80 89691 71 5